ראשי » קרוספיט » הגיע הזמן לשבור לכם כמה מיתוסים על קרוספיט

הגיע הזמן לשבור לכם כמה מיתוסים על קרוספיט

אימון קרוספיט הפך לנפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות. אנשים מבקשים להתאמן לבדם או בעזרת קבוצות של חברים. מדובר בדרך מצוינת בעזרתה ניתן להרזות ולפתח גזרה חטובה למדי. אך רבים מבקשים להימנע מקרוספיט, הם פוחדים כי הדבר קשה ודורש מאמץ רב. המאמר הבא מבקש לשבור את המיתוס הקיים סביב שיטת אימונים זאת.

מה זה קרוספיט ?

נתחיל ונאמר שמדובר בהתעמלות אשר פותחה בשנים האחרונות. היא משלבת בתוכה שימוש במכשירים, רצועות ואף מתיחה של שרירי הגוף עצמם. בשונה מאפשרויות כושר אשר מבוססות על דרגת הכושר של האדם המתאמן, קרוספיט מתאימה לכולם. כך ישנה אפשרות להתפתח בקצב המתאים לכם עד אשר תגיעו לרמת הכושר אותה אתם מבקשים. בנוסף, מומחים ומאמנים יכולים להתאים את האימונים המגוונים בצורה אישית למתאמנים השונים. כך יש בקשה להבין מי הוא המתעמל וכיצד בנוי הגוף שלו. מדובר בהתעמלות שיכולה להתאים למגוון לגילאים.

אימון קרוספיט פרדס חנה
בתמונה: קבוצת אימון קרוספיט בתרגיל משקולות
לאימון קרוספיט הקרוב לביתכם השאירו פרטים ונחזור אליכם

קרוספיט - כל אחד יכול להיות בכושר

אימון קרוספיט בעיני רבים נחשב כדבר הדורש מאמץ. אנשים רואים אחרים אשר משתמשים במכשירים ואביזרי כושר ובטוחים כי הם בעצמם לא יוכלו לעשות את הדבר. טוב לדעת כי ישנו מגוון רחב של מכשירים אשר בעזרתם כל אחד יכול למצוא את האימון המתאים לו.
כמו כן, יש לבנות את הכושר שלכם בצורה הדרגתית. כך לא תתאמצו בצורה מרבית כבר מהאימון הראשון. בנוסף, אם אתם נמצאים בגיל צעיר, תוכלו להתחיל להתעמל כבר עכשיו. ככל שיעברו השנים ותבקשו להתמיד, תוכלו להפוך את האימונים לדבר שבשגרה.
נסו עוד היום את התעמלות זאת ותוכלו להיכנס לכושר.

מטרות שונות לכל מתאמן

לעיתים גם אנשים אשר מתעמלים זה שנים רבות, מבקשים להימנע מאימון קרוספיט. כך הם מסתגלים לדרך אחת של כושר ומבקשים להתעלם מכל השאר. הדבר נפוץ למדי אצל אנשים המבקשים לפתח מסת שריר. החשש הוא אם יפסיקו להרים משקולות, הרי שהשרירים ייעלמו להם. בנוסף, ישנם כאלו אשר רגילים לאימונים אשר אינם מזיקים לגב שלהם. כך הם אינם מעוניינים בשיטות אימון נוספות. קרוספיט היא התעמלות אשר נהפכה לנפוצה בשנים האחרונות. אנשים רבים נוהגים להתייחס לדברים חדשים בצורה הססנית. הם מבקשים להיות שמרניים ולהישאר בצד המוכר. טוב לדעת כי המאמנים יכולים להתאים את האימונים שלהם לכל אחד. גם לאלו אשר היו רגילים לאימונים שונים במהלך החיים שלהם

אימון אישי ואימון קבוצתי

אחד הדרכים להנות מאימון קרוספיט טוב הוא כאשר האימון בקבוצות. אך אחרים מבקשים להימנע מכך שכן הם פוחדים שישפילו את עצמם מול הוותיקים. בנוסף, ישנם כאלו אשר אינם יכולים להתאמן לבד. אך הם אינם מתאמנים בקבוצה בגלל שהחברים שלהם לא פנויים לכך. כך הם נשארים לצד הפחד וללא כושר. אימון הקרוספיט יכול להתקיים בשני הדרכים. כיום קיימים מכוני כושר אשר מאפשרים לכם להגיע ולהתאמן לצד קבוצות על פי דרגות קושי שונות. המכונים הפופולרים הם בערים שונות בארץ, כמו קרוספיט פרדס חנה. יש להבין כי האנשים סביבכם נמצאים באותו המקום. כך שאין סיבה לפחד כי ייווצרו לכם פערים בין המתאמנים השונים. לבסוף, תוכלו להתאמן לצד מאמן כושר. בעזרת אפשרות זאת תוכלו להיכנס לאימונים בצורה איטית ופשוטה. התעמלות לצד אדם מומחה תיתן לכם אפשרות לעשות את הדבר בצורה הנכונה ביותר. כעת אתם מבינים עד כמה אימון קרוספיט הוא דבר פשוט וזמין. אין צורך לפחד מהדבר, נסו עוד היום את שיטת אימון זאת.